Zrinyifalvi.hu
Zrinyifalvi Gábor weboldala
Menü
Megszakítás
Életrajz
Publikációs jegyzék
Írások
Könyvek
A kép archeológiája
Mi a szobor és a plasztika. A plasztikus kép formái
Ez pipa. Magritte képétől Foucault elemzéséig – és vissza
Tanulmányok
Az interaktív kép
Az interaktív kép I.
Az interaktív kép II.
Összeszövődések és szétszálazódások – Utam Jovánovicshoz
I. rész
II. rész
III. rész
IV. rész
V. rész
VI. rész
VII. rész
VIII. rész
Mnémoszüné Léthé vizén – Németh Lajos művészettipológiája
Lépték és méret
A művészettörténet története és a tudománytörténet
A festmény és a kép. Az integráció szerepe a képészlelésben
Képregény és képbeszéd. A képregény mint a képi megmutatkozás és az elbeszélő nyelvi kifejezés formalizált kapcsolatának egy esete
Az elfedő kép. Villányi András fotóiról
Kép és szó. (Stefanovits Péter Örök Naptár című könyvéről)
A látás iskolája. (Tanulmány kezdőknek és haladóknak)
Egy rekonstrukció zárójeles bővítménye, avagy az Ókeánosz megpillantása
Az értelmező feladatáról – huszonnégy pontban
A művészetelmélet hasznáról és káráról való értekezés
Uroborosz
Esszék és kritikák
56 + 50
A sétáló filozófiáról és művészetről
Villányi András legújabb fotóalbumáról
A hang „formája”. Barabás Márton zongora-applikációi
Egy kép képei. Wächter Dénes Elementálok című festményének elemzése
Kharón-ladik
Festészeti munkák
Keresés:
Szemtol szembe
2018. december 23
Teljes felbontás (1837 × 1920)
←
Előző
Következő
→