Zrinyifalvi.hu

Zrinyifalvi Gábor weboldala

Menü

Megszakítás
  • Életrajz
  • Publikációs jegyzék
  • Írások
    • Könyvek
      • A kép archeológiája
      • Mi a szobor és a plasztika. A plasztikus kép formái
      • Ez pipa. Magritte képétől Foucault elemzéséig – és vissza
    • Tanulmányok
      • Az interaktív kép
        • Az interaktív kép I.
        • Az interaktív kép II.
      • Összeszövődések és szétszálazódások – Utam Jovánovicshoz
        • I. rész
        • II. rész
        • III. rész
        • IV. rész
        • V. rész
        • VI. rész
        • VII. rész
        • VIII. rész
      • Mnémoszüné Léthé vizén – Németh Lajos művészettipológiája
      • Lépték és méret
      • A művészettörténet története és a tudománytörténet
      • A festmény és a kép. Az integráció szerepe a képészlelésben
      • Képregény és képbeszéd. A képregény mint a képi megmutatkozás és az elbeszélő nyelvi kifejezés formalizált kapcsolatának egy esete
      • Az elfedő kép. Villányi András fotóiról
      • Kép és szó. (Stefanovits Péter Örök Naptár című könyvéről)
      • A látás iskolája. (Tanulmány kezdőknek és haladóknak)
      • Egy rekonstrukció zárójeles bővítménye, avagy az Ókeánosz megpillantása
      • Az értelmező feladatáról – huszonnégy pontban
      • A művészetelmélet hasznáról és káráról való értekezés
      • Uroborosz
    • Esszék és kritikák
      • 56 + 50
      • A sétáló filozófiáról és művészetről
      • Villányi András legújabb fotóalbumáról
      • A hang „formája”. Barabás Márton zongora-applikációi
      • Egy kép képei. Wächter Dénes Elementálok című festményének elemzése
      • Kharón-ladik
  • Festészeti munkák

Stonehenge

2018. december 23Teljes felbontás (1490 × 1920)
← Előző Következő →
Köszönjük WordPress!